Кошик
133 відгуків

Зараз у компанії неробочий час. Замовлення та повідомлення будуть оброблені з 10:00 найближчого робочого дня (завтра, 20.06).

+380 (63) 520-82-07
Супермаркет товаров
Кошик

Емулятор каталізатора - лямбда зонда SK-08 (LAF/AFR)

1 900 ₴

  • В наявності
Емулятор каталізатора - лямбда зонда SK-08 (LAF/AFR)
Емулятор каталізатора - лямбда зонда SK-08 (LAF/AFR)В наявності
1 900 ₴
+380 (63) 520-82-07
+380 (63) 520-82-07
повернення товару протягом 14 днів за рахунок покупця
У компанії підключені електронні платежі. Тепер ви можете купити будь-який товар не покидаючи сайту.

Особливість цього емулятора в тому, що він може замінити другий лямбда зонд B1S2, B2S2 обробляючи струмовий сигнал з переднього широкосмугового датчика. Встановлюється в разі несправності заднього лямбда зонда або якщо є проблеми з ГБО, тобто якщо на газу з'являється помилка по задньому лямбда зонда (наприклад P0136, P0137 і так далі).

Встановлюється тільки якщо передній лямбда широкосмуговий.

Призначений переважно для роботи на таких автомобілях, як Toyota, Lexus, Subaru, Suzuki, Volkswagen та іншими з передніми широкосмуговими датчиками.

  1. Дозволяє замінити каталізатор на автомобілях з ШДК (LAF / AFR sensor);
  2. Дозволяє виключити задній лямбда зонд з роботи;
  3. Дозволяє вирішити цю проблему при роботі з газом (коли на бензині все нормально, а на газі з'являються помилки);
  4. За рахунок впливу на паливні корекції, дозволяє отрегулитовать оптимальний витрата палива.
  5. Блок управління перепрошивати не потрібно.
  6. Впливу на суміш стехіометричного немає по 2-м причин: а) Внутрішній опір вимірювального шунта дуже мало, що б зробити помітний вплив; б) При стехиомерической суміші струм лямбды = 0, тому вплив на сигнал (падіння напруги) відсутня.

Емулятор LAF/AFR SK-08

Часті питання

1. Воно точно працює? - Так, ми даємо гарантію на результат 2 роки. У комплекті з емулятором Ви отримаєте інструкцію і гарантійний талон. Закон також дає право повернути товар протягом 2-х тижнів без пояснень причин.
2. Чи зможу я отримати підтримку? - так, можна проконсультуватися по телефону, skype або e-mail. Всі питання можна вирішити.
3. який емулятор потрібен на мій автомобіль? - у верхній частині цієї сторінки є форма підбору емулятора по автомобілю.
4. Де я можу встановити емулятор? - у наших представників. Встановити так само зможе будь-автоелектрик.
5. У мене не працює задній лямбда зонд. Емулятор може його обійти? - так, може абсолютно на всіх автомобілях. Якщо передній лямбда широкосмуговий, з струмовим сигналом (AFR, LAF sensor), тоді встановлюється емулятор SK-08. Якщо несправний задній зонд, то сигнал для емулятора береться з переднього зонда. Якщо в задньому лямбда зонд несправний підігрівач, то замість підігрівача додатково підключається резистор опір приблизно на 10 Ом, потужністю 10 Вт. Але на багатьох автомобілях цю функцію добре виконує лампочка або опір навіть 75 Ом і з меншим нагріванням.
6. Чи можна не видаляти каталізатор? - можна якщо він механічно цілий (не оплавлен, не дзюрчить, тяга мотора в нормі) і передній лямбда з сигналом 0 ... 1 вольт (вилучення у попередньому питанні). Опорний сигнал для емулятора у цьому випадку береться з переднього лямбды.
7. Обов'язково ставити стронгер (полум'ягасника)? - не обов'язково, але бажано. Він впливає тільки на звук вихлопу. Без стронгера вихлопна швидше не прогорить (поширена думка) так як після справного каталізатора температура завжди вище, ніж до нього. Їздили ж раніше без каталізатора...
8. После установки эмулятора снизится расход? - если у вас сейчас завышенный расход, то он должен снизится. На автомобилях евро-4 и 5 задний лямбда чувствует в приготовлении топливной смеси и расход прямо зависит от состояния катализатора. На автомобилях евро-3 и ниже расход может снизиться за счет перехода двигателя с аварийного режима на нормальный. Расход так же может снизиться если у вас был оплавленный катализатор. 
9. Чем эмулятор лучше программного удаления? - автомобиль продолжает ездить на заводской программе, вмешательство в блок управления двигателя не производится. Неграмотное программное удаление может привести к тому, что лампа неисправности на панели приборов вообще никогда не будет загораться - несвоевременное устранение неисправностей может привести к поломке мотора. При программном уделении могут изменяться режимы работы мотора и никто не знает как это отразится на нем. 
10. У меня установлено ГБО, постоянно появляется ошибка по катализатору, никто ничего сделать не может.... - Ми часто стикаємося з цією проблемою. Для початку потрібно спробувати поїздити на бензині. Якщо проблем на бензині немає, то проблема в ГБО. Докладніше можна прочитати в цій статті.

http://youtu.be/LPdj_Q7UR5k

Характеристики
Основні атрибути
Країна виробникУкраїна
Користувальницькі характеристики
ГерметичністьIP-68 (повністю герметичні)
Напруга живлення, В12
Тип запчастиниОригінал
Можливість індивідуально підстроювання без комп'ютераSK-02a, SK-07
Тип технікиЛегковий автомобіль
Робота з "плаваючою масою"SK-07
Емуляція импендансає SK-07
Інформація для замовлення
  • Ціна: 1 900 ₴

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner