Кошик
138 відгуків
+380 (63) 520-82-07
Супермаркет товаров
Кошик

Альтернатива чіп тюнінга — оптимізатор палива SD-04

3 000 ₴

Показати оптові ціни
  • В наявності
  • Оптом і в роздріб
Альтернатива чіп тюнінга — оптимізатор палива SD-04
Альтернатива чіп тюнінга — оптимізатор палива SD-04В наявності
3 000 ₴
+380 (63) 520-82-07
+380 (63) 520-82-07
повернення товару протягом 14 днів за рахунок покупця
У компанії підключені електронні платежі. Тепер ви можете купити будь-який товар не покидаючи сайту.

Цей пристрій дозволить будь-якому автолюбителю змінювати параметри двигуна навіть в процесі їзди, вести запис параметрів в реальному часі.

Оптимізатор призначений для корекції показників двигуна. Може застосовуватися як альтернатива ЧІП тюнінга. Управління подачею палива виробляється шляхом корекції сигналів датчиків кисню (лямбда зондів) і датчика масової витрати повітря (ДМРВ) за програмою, яку визначає користувач.
Підтримується абсолютно всі датчики кисню ДМРВ, і абсолютного тиску.
Оптимізатор комплектується програмним забезпеченням, яке дозволяє підключати його до комп'ютера, читати і писати всі параметри в реальному часі, читати витрата палива, проводити настройку не зупиняючи двигун. Передбачено виведення даних на графіки. Є можливість зберігати і записувати 3-х мірні таблиці корекції датчиків (MAF, MAP).
При роботі з широкосмуговими датчиками можливо точне вимірювання, підтримка і регулювання значення лямбда (складу паливної суміші). Є функція емулятора лямбды (лямбда викидається) каталізатора (каталітичного нейтралізатора), емуляції лямбда зондів із зворотним зв'язком, функція самонавчання.

Входи лямбда оптимізатора можуть конфігуруватися для отримання 3-х режимів роботи:

  1. «Оптимізатор» — основний режим роботи;

  2. «Эмулятор» — в этом режиме могут эмулироваться сигналы для лямбда зонда на основании текущего количества топлива и показаний от датчика массового расхода топлива. Эти данные сравниваются с данными, полученными в процессе самообучения оптимизатора (данные могут корректироваться пользователем). Таким образом, ЭБУ получает полноценный сигнал от лямбда и может поддерживать заданный состав смеси, лямбда зонд при этом не нужен;

  3. «MAF (P) «— входи лямбда зондів можуть використовуватися для корекції інших аналогових сигналів з рівнем 0 ... 5 вольт (наприклад — ДМРВ, MAF, MAP та ін ). У цьому режимі можлива робота на дизелі.

Завантажити інструкцію

Характеристики
Основні
Країна виробникУкраїна
Гарантійний термін12 міс
ТипЗовнішній
Користувацькі характеристики
Напруга живлення12В
Тип ДМРВаналог/цифра
Тип лямбдаШДК (8цирконій)
Число каналів ДМРВ2
Число каналів лямбда2
Інформація для замовлення
  • Ціна: 3 000 ₴

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner